czwartek, 29 czerwca 2017

Ozdobne opakowanie - papierowa torebka

Dzień dobry wszystkim :)
Aby ze zwykłego prezentu zrobić niebanalny podarunek, należy zapakować go w oryginalny sposób, 
np. zrobić i własnoręcznie ozdobić (koniecznie wykorzystując miszmaszowe tekturki;) papierową torebkę.

Ja potrzebowałam zapakować bombonierkę...







Wykorzystane tekturki:

http://miszmaszpapierowy.com.pl/pl/p/Okragla-ramka-japonska-wisnia/304

http://miszmaszpapierowy.com.pl/pl/p/Galazka-wisni-japonskiej/306

Pozdrawiam wakacyjnie - Izabella z Krainy Wyobraźni.


14 komentarzy:

  1. I w ten oto prosty sposób opakowanie staje się cenniejsze od samego prezentu - pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, no tak samo mi powiedziała jedna osóbka, hehe,coś w tym jest;) Dziękuję i pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  2. Piękne. I można cieszyć się i z prezentu i z opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) A torebkę zawsze można ponownie wykorzystać;) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, mam nadzieję, że obdarowanej osobie się spodobała:)

      Usuń
  4. Ciekawe co takiego zapakowałaś w tak niebanalnej i pięknej torebce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bombonierkę;)bo wymiarami torebki musiałam dopasować się do pudełka czekoladek:) Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Śpiewająca torebka, warto naśladować takie piękne pomysły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, bardzo dziękuję i pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  6. Cudownie wykonane opakowanie, na pewno się podobało:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i ja mam taką nadzieje :) Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  7. Piękne ozdobne opakowanie :) Wiem co mówię.

    OdpowiedzUsuń