sobota, 15 kwietnia 2017

Trzecia strona mini albumiku

Witam serdecznie :)

Ostatnio zaczynam realizować moje wcześniejsze plany, 
czyli uwieczniać wspomnienia. 
Równolegle robię dwa albumy, 
jeden większy, drugi mini albumik, oba ze zdjęciami moich
dzieci, z różnych ich okresów.
Dla Miszmasz Papierowy postanowiłam zrobić właśnie 
 mini albumik, na stronach z rolek z papieru toaletowego.
Dwie pierwsze stronki zrobiłam , jako inspiracje,
na nasze koronkowe wyzwanie :). 

A dziś chciałam pokazać Wam kolejną stronę,
na której umieściłam zdjęcie mojego syna i najstarszej córki. 
Pod zdjęciem nakleiłam tekturkę Duża ramka zawijaskowa na bazie kwadratu,a pod kwiatkiem
a także okrągły pasek, jaki mi został z poprzedniej stronki,
Okrągłej ramki z gałązką,
a pod kwiatkiem przykleiłam listek 
Kompletu klonowych listków.







Wykorzystałam :



Kochani,
Z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych, 
 w imieniu naszego całego zespołu miszmaszowego
chciałam złożyć Wam 
 najserdeczniejsze życzenia 
dużo zdrowia, radości, odpoczynku przy rodzinnym stole, 
smacznego jajka i mokrego dyngusa.
Wesołego Alleluja! 

xxx Ania Karasiowa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz