niedziela, 19 marca 2017

nieco nietypowe zaproszenia na Chrzest Święty ;)

dzień dobry! 

dzisiaj chciałam Wam pokazać nieco nietypowe zaproszenia na Chrzest Święty
nietypowe, bo  można by się nie domyśleć, że to zaproszenia, jako, że nie ma na nich takowego napisu ;)

a to dlatego, żeby były bardziej uniwersalne, kiedy po wręczeniu przyozdobią półki zaproszonych gości i mogą w ten sposób służyć jako rameczki ze zdjęciem :)

z tego też powodu chciałam, żeby miały jasne tło, delikatnie uzupełniające kompozycję główną :) ani chwili się też nie zastanawiałam, co pomoże mi wyeksponować zdjęcie głównego bohatera - ramka zawijaskowa sprawdziła się tutaj idealnie!




wykorzystałam:


pozdrawiam ciepło!




1 komentarz:

  1. Kartka jest prościutka i piękna, a dziecko na zdjęciu... cudne - padam .. :-))

    OdpowiedzUsuń