środa, 15 lutego 2017

Białe skrzyneczki

Witam :)
U mnie dziś nieco inna inspiracja, niż robiłam do tej pory, 
a mianowicie pamiątkowe skrzyneczki na zdjęcia ze ślubu.
Skrzyneczki te są dosyć duże, oryginalnie były z drewna sosnowego,
ale nieco je wybieliłam. 

Na wieczku ułożyłam trzy kwiaty, które sama przytuszowałam
i zrobiłam w całości, dodałam listki, sznurek i sizal,
a także kilka cekinów, a dookoła nałożyłam grubszą warstwę gesso.
W lewym dolnym rogu wieka nakleiłam
imiona nowożeńców - wykonane specjalnie przez Miszmasz.

Środkowe kwiaty na trzech skrzyneczkach są średniej wielkości ...




.... a na pozostałych trzech nieco większe.



Poniżej wieka nakleiłam dookoła delikatną koronkę.


Środek wedle życzenia, pozostał oryginalny, niemalowany,
pod wieczko nakleiłam tekturki z datą ślubu.

Pozdrawiam serdecznie
xxx Ania Karasiowa


3 komentarze:

  1. Genialnie zrobiłaś te skrzyneczke. Jak już się bardziej obije w temacie kwiatów będę musiała spróbować przygotować takie pudełeczko z kwiatami na prezent:-)
    Serdecznie pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja akurat nie jestem mistrzynią w robieniu kwiatów, ale czasami coś tam zrobię i zawsze z papieru czerpanego, bo pod wpływem wody kwiaty są sztywniejsze i się nie odkształcają, bardzo dziękuję za miły komentarz <3

      Usuń
  2. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń