poniedziałek, 23 stycznia 2017

Złote serce mam ;)

 
Kolejne serce mam dla Was, tym razem na kartce.
Niezmiennie podobają mi się te serduszkowo - kwiatowe motywy na Miszmaszowych tekturkach)

Pokryłam je złotem i samą kartkę w niektórych miejscach również, do tego złote farby, biała akrylówka,
koronki, półperły, szarpany papier, przeszycia, stemple... ot i walentynkowa kartka:




 I jeszcze koniecznie "słoneczne" ujęcie, aby można było zobaczyć, że karteczka jest naprawdę "złota" ;)

 
Wykorzystałam tekturkę:

http://miszmaszpapierowy.com.pl/pl/p/Stokrotkowe-serduszko/41

Pozdrawiam ciepło i życzę wspaniałego i twórczego tygodnia:)

PS. Przypominam o naszym aktualnym wyzwaniu "Z serduszkiem w tle ".



3 komentarze:

  1. wiem że czasami im mniej tym lepiej ale jakoś czegoś mi w tej pracy brakuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, tylko, że tu wcale nie jest tego mało;)) Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Cudowne kolory miłości. Z jakich barw korzystasz tworząc coś takiego? Wygląda naprawdę świetnie, interesująco.

    OdpowiedzUsuń