sobota, 16 lipca 2016

Gościnna Projektantka lipca

Witamy :) 

Kochani, coraz liczniej odwiedzacie nasze wyzwania, 
i Miszmaszowego Fana Tekturek, 
udostępniacie również nam swoje przepiękne prace na FB
dlatego postanowiliśmy co miesiąc zaprosić do nas,
 jako Gościnną Projektantkę/Projektanta, 
osoby, które będą miały ochotę przygotować coś specjalnie dla Was.

Jako naszego pierwszego gościa,
zaprosiliśmy 
eMKę,


autorkę pięknych, klimatycznych, mediowych prac,
 które nas niezwykle zachwycają.
Zanim zobaczycie co Magda przygotowała dzisiaj dla Was, 
oto kilka słów od niej:

Witam!
Na imię mi Magda, w świecie blogowym, jestem znana jako "eMKa". Bloga (http://cudenkowo-madeleine.blogspot.com/), założyłam 6 lat temu. PO różnych perypetiach, moje serce skradły zabawy z papierem, głównie - tworzenie ręcznie robionych kartek, choć znajdzie się też kilka albumów, pudełek, pudełeczek... To właśnie w tym czuję się coraz pewniej, choć oczywiście ciągle się uczę i poznaję nowe techniki, udoskonalając tym samym swoje „małe cudeńka”. Ostatnio, próbuję także swoich sił w różnych formach i w technikach, aktualnie mixed - media i właśnie w tej technice przygotowałam dla Was pracę. Jest to małe płótno malarskie, które postanowiłam ozdobić przy użyciu tekturek Miszmasz oraz nieco je zmediować. W pracy użyłam tła serduszek, owalnego ornamentu i wiosennej gałązki z kwiatuszkami. Mam nadzieję, ze Wam się spodoba.
Serdecznie dziękuje za gościnę na blogu i zapraszam do zaglądania do mnie! :)








Magda wykorzystała :




Bardzo dziękujemy Ci Magdo, 
że przyjęłaś nasze zaproszenie :)

Chcielibyśmy także zaprosić Was jeszcze na

2 komentarze: