środa, 3 lutego 2016

Baby book

Hi, there!
I 'm so happy to be a part of Miszmasz team!
Today i want to share with you my first project!

Witajcie!
Jestem bardzo szczęśliwa, że mogłam dołączyć do miszmaszowego zespołu.
Dzisiaj chciałam podzielić się z Wami moim pierwszym projektem.

Boy's baby book!
I love to create baby books, because they are so cute and individual!
I used a few kinds of paper, dots, die cuts and Miszmasz chipboard to decorate the cover.

Chłopięcy pamiętnik dla dzidziusia!
Uwielbiam przygotowywać takie pamiętniki dla dzieci. Są bardzo urocze i spersonalizowane.
Do udekorowania okładki użyłam kilka rodzajów papierów,
kropeczki i tekturki ze sklepu Miszmasz Papierowy.

I like this chipbord. It is a very sophisticated and high-quality! 
It can beautify any children's project!

Bardzo lubię te tekturki. Są delikatne i wysokiej jakości.
Mogą upięknić każdy dziecięcy projekt.


I decorate chipboard with white embossing pouder.
Tekturkowego bociana udekorowałam przy użyciu pudru do embossingu. 




And now i show you some pages of my book!)
Notebook includes different pages: a lot of pages with printed text, clear pages, pages for photos, envelopes for ultrasound images, first tooth photo, Baby tag from the hospital, and many others))

Teraz pokażę Wam kilka stron mojego pamiętnika! :)
Jest tam dużo miejsca na zdjęcia, koperta na zdjęcia z USG, 
pierwszy ząbek, obrączki ze szpitala i wiele innych. 








All project with inside filling, you can view in my blog))
Thanks for your attention :)

 Cały projekt możecie zobaczyć na moim blogu.
Dziękuję za uwagę. :)


I use for my project:
W swojej pracy użyłam:


http://sklep.miszmaszpapierowy.pl/Produkt/15796

4 komentarze: